Snöstorm och årsreflektioner

Herregud, imorgon är det bara två veckor kvar tills julafton. Vart tog det här året vägen egentligen?! Hmm ..
 
Jag måste nog börja jobba på en sammanfattning på 2012 snart, det har ju varit ett minst sagt händelserikt år; från okänd till STIL-bloggare, moderedaktör, samarbeten, Årets Modeblogg 2012, London, starten av första företaget, att bli självständig igen och stå på egna ben, börja träna, gå i skolan, veganism, nya vänner .. Wow. Ibland blir jag faktiskt imponerad av mig själv(mental klapp på ryggen!). Mitt största nyårsmål lär nog bli den alldeles för trevliga uppgiften att göra 2013 ÄNNU bättre! Om det nu går, alltså.
 
Ikväll ska jag dock bara mysa upp mig i soffan med en kopp té och lite TV, hoppas det går något bra! Förresten, ser ni att vi har börjat ändra lite i layouten redan .. ? Lite bredare, så småningom kommer en del typsnitt och widgets ändras med - prototypen ser skitsnygg ut, håll tummarna!!

Från mitt fönster, brr ..

Kommentarer
Postat av: Ester

Du har en fin utsikt från fönstret ditt! Bor ni ute på landet? :)

2012-12-09 @ 22:24:15
URL: http://estran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0