Spoonful of Chocolate

God morgon brudar,
 
Måndag igen(wohoo!!) och jag börjar dagen med en kopp varm choklad(jag avgudar alla dess chocolate-on-a-stick thingys, även om det ofta slutar med en kopp varm mjölk och en Elin med utsmetad choklad runt munnen snarare än hot cocoa) och Taylor Swift låtar att sjunga med alldeles för högt till. Min musik smak är verkligen, som Prins Daniel skulle sagt, all over the place! Taylor Swifts låtar är i alla fall de absolut bästa att sitta och fantisera ihop små musikvideos till, det är en liten vana jag har ..
 
Nåja - idag har jag två möten ganska tätt efter varandra vid 11 snåret så det blir lite stressigt men inget jag inte kan hantera! Efter det rusar jag iväg till skolan för en lektion i Engelska och ikväll är det träning. Puh, jag blev nästan trött bara av att skriva det där! Hmm, jag kanske borde gå och göra mig i ordning istället för att sitta här och njuta av min klassiska 17-årig-tonårstjej-morgon .. Hörs sen!
 
 

(P.S, Jag pillar bort nagellack när jag är upprörd eller nervös, bad habit, och jag måste göra något åt naglarna .. Funderar på fransk manikyr den här gången!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0