Taco-night

Gårkvällen blev verkligen otroligt mysigt, man vet när man kommer överrens när allas favoritämne är "katter"! (Eller ja, när ingen dör av uttråkelse efter att jag visat 100 bilder av Violet i fula poser, som en stolt fotbollsmamma ..
Jag tror vi plöjde igenom varenda ämne från feminism, politik, ondskans existens eller icke-existens, situationen i Iran, One Direction, djurrättsaktivism och helt vanligt skitsnack. Satan säger jag bara, vilka helt jäkla otroligt smarta och grymma tjejer jag har turen att umgås med! Att sedan få göra det över nylagad tacos i ett rum där en stor öppen brasa sprakar i ena hörnet gör det ju inte sämre heller. 
 
Idag har jag känt mig bakfull hela dagen(jag vaknade vid 11!!!!), inte alko-baksmälla utan snarare den där när man har skrattat och pratat en hel natt och tömt utrymmet på all luft. Kan det vara därför mina extrema tonårs-gener(som börjat göra sig påminda på sista tiden) kickat in och gjort så jag åt frukost bestående av chips i sängen medan jag målade naglarna och sjöng med i Avril Lavigne låtar imorse ..?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: alice

Ser mysigt uuut!^^<3

2012-12-08 @ 17:46:46
Postat av: alice

Ser mysigt uuut!^^<3

2012-12-08 @ 17:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0