Tidiga julklappar

Vilken dålig uppdatering idag .. Jag har haft mycket att göra och fundera på, nu har jag precis varit iväg på en yogaklass och hämtat ut "lite" paket! Det blir nog en del att inviga redan imorgon. :- )
Dessutom har jag tänkt på en del planer, lite mer struktur i min 'bloggvärld' och det ska faktiskt bli riktigt intressant. Om nu allt går vägen det vill säga! Mer om det sen!
 
Vad har ni haft för er idag? Mycket läxor/jobb såhär innan jullovet? Jag har mitt italienska prov imorgon och ett till nästa vecka, sen är jag faktiskt fri! Super skönt! 
Nu ska jag läsa igenom lite förberedelser till imorgon och dricka en kopp té innan jag pallrar mig i säng. Violet springer som en virvelvind kring benen på mig, jäkla väder och jäkla katt som får hybris för att det är "för kallt" ute .. (I och för sig, vem kan klandra henne?!)


P.S, Vad tror ni det är i paketen ..?


Kommentarer
Postat av: Jandlg

Vild gissning kläder? :*

2012-12-13 @ 23:25:53
Postat av: Petra

Vill du shoppa kända varumärken för ett billigare pris kika då in på min blogg för mer information! Kram :)

2012-12-14 @ 16:36:26
URL: http://fantazi.devote%2Cse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0