Woman behind the mask

Drabbades av ett enormt, oförnekligt behov av att äga en fantastisk mask à la fransk masquerade när jag såg Gina Tricots pressbilder för sin "Exclusive Collection" - ooh, j'adore!!
 
Det verkar som en jättebra idé med ett undantag, nämnligen att jag förmodligen skulle använda den lika ofta som jag använder solglasögon, det vill säga varje dag .. Bokstavligen. Ingen ironi you guys. Jag skulle använda den tills folk började tro att jag hade någon Phantom of the Opera-thing going on och halva ansiktet var missbildat. 
 
 
.. Vad är det med mig och att vilja ha de konstigaste sakerna egentligen?! Och en ännu större fråga - VARFÖR föddes jag inte i 1700-talets Paris så jag kunde gå på Marie Antoinettes fester?!
Nåja, årets nyårsfirande är i alla fall löst, jag går helt enkelt dit det hålls en maskerad!

Kommentarer
Postat av: michelle mariolina

Sjukt snygg blogg du har!!

2012-12-15 @ 22:32:40
URL: http://michellemariolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0