X-MAS Outfit

God kväll godingar,
 
Nu är jul no. 1 färdigfirad för mig! Julmat, jul-TV, julklappar och julmys .. Åh så underbart det är!! Trots att jag dras med en rejäl jäkla förkylning som gör mig ungefär lika mysig att ha och göra med som tomten utan julgröt(jag bara gissar att han blir extremt avståndstagande och, eh, snorig och äcklig) och nästan faller ihop bara jag ska öppna ett paket - är det UTAN TVEKAN värt det! Jag älskar jul! Gemenskapen, maten, klapparna, dofterna, ALLT. 
 
Njut av dessa mindre hurtiga bilder av en Elin som tillslut gav efter för sin mörka sida och bar NÄSTAN helsvart istället för crème och vitt - betoning på nästan:
 





Linne från H&M CC-collection, kjol JC, broderad bolerokofta från Indiska, skorna är ifrån H&M, väska H&M, armband Westminster Abbey
 
 

Kommentarer
Postat av: ida

vad fin du e , god fortsättning på dig!

2012-12-25 @ 14:09:22
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se
Postat av: Ebba

Snyggt! ^^

2012-12-25 @ 16:33:14
URL: http://iceandfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0