abyss

 
Såhär har jag sett ut idag, är inne i slutspurten med förberedelser inför höstnyheterna och bloggen hamnar lite i kläm. Jag äter, sover och jobbar. Så ni vet vart ni har mig liksom. Ska sätta mig ner och prata igenom layouten med Tetsuro någon gång i veckan dessutom - till hösten blir det lite mer avskalat, lite mer stilrent, och stylingen kommer mer i fokus. Ännu en roll för mig, JIPPIII!! Älskar mitt jobb ytterligare(om möjligt) lite mer...

/This is what I look like today, we're at the finishline with the preparation for the autumnnews and the blog is kind of having to take the punch. I eat, sleep and work. So you know where you have me. Sometime in this week I'll sit down and go through the layout with Tetsuro too - when autumn comes we'll clean it up a bit more, a little classier, and the focus will fall more on the styling. Yet another role for me, YIPPIIEE!! I love my job just a bit(if possible) more...
 
 WEEKDAY LACE UP BOOTS, ROMWE SHIRT AND SUNGLASSES, FILIPPA K VEST, EZTRAD BAG, STYLEBY HORSESHOE BRACELET

Kommentarer
Postat av: IDASWARDROBE.com

Cooling! Supersnyggt! Vad är det för jobb du har? Blir så nyfiken!

2012-07-26 @ 14:08:12
URL: http://IDASWARDROBE.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0