apartment

Hej godingar,
Igår var vi iväg på middag på Öland(ni som hänger med mig på instagram vet redan det), och idag ligger Erik på sjukhus. Alltså, inte optimala bloggförutsättningar, jag springer mest runt och är orolig just nu, blir det värre får jag åka in senare ikväll. Satan, ni får hålla både tummar och tår med mig, dumma pojkvän...
Annars då? Jag kollar på lägenheter i London, smsar maken varannan sekund att han inte får dö för jag har hittat en takvåning med två sovrum och enorma fönster. Att den sen kostar 45.000 kr i månaden kan vi ju ignorera.
Nu ska jag ställa mig och baka(jag är väl inte den enda som gör det när jag behöver lugna ner mig?!), sen ska jag sammanställa veckans moodboard och försöka skriva klart på en rapport. Har en liten tanke på att lägga upp mitt schema(hittills...) för veckan så ni hänger med lite i svängarna, vad tror ni...?
 
Guest suite.
Living room.
Master bedroom.
Kitchen.
 
Jag drunknar i mitt eget saliv när jag ser sånt här...

Kommentarer
Postat av: Karin

Ser kanonfint ut!

Svar: Visst gör det?
Elin Henriksson

2012-07-23 @ 16:48:38
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Matilda

Vad har hänt din pojkvän?

2012-07-23 @ 20:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0