denim-o


 

ROMWE skirt, H&M denim shirt, MANGO bag, BIKBOK scarf, VINTAGE watch, H&M shoes

Idag får vi storfrämmat, jag springer runt i denim, spetsiga klackar och en hee-hee kort kjol, struntar i jobbet idag och spelar Sims istället. Det är en sån dag idag, när regnet vräker ner i perioder, luften är kvav och jag vill bara krypa ihop och skapa Sims-drama medan jag lyssnar på country och dricker té. Så det ska jag tamejtusan göra.
(p.s - Någon som vet några bra lunchrestauranger i Stockholm?)


/Today we're having guests over, I'm running around in denim, pointy heels and a hee-hee short skirt, skipping work today and playing Sims instead. It's simply one of THOSE days, when the rain is pouring down in periods, the air is thick and I just want to curl up and create some Sims-drama while listening to country and drinking tea. So goddammit I'll do it.
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggt!

2012-07-07 @ 12:18:56
URL: http://sandraso.devote.se
Postat av: Frida Wallin

I gamla stan (borde det vara som jag kan komma ihåg ) finns det en som heter Vapiano som är italiensk, det är sååå mysigt med basilika på borden och jättegod mat, man får till och med välja pastasort (!) ;) jag bor inte där och har bara ätit där en gång men jag var så nöjd!!

2012-07-08 @ 21:20:28
URL: http://myfunnyparadise.devote.se
Postat av: Frida Wallin

Det finns ett ställe i gamla stan (om jag kommer ihåg rätt) som heter Vapiano. Det är italienskt och jättemysigtmed basilika på borden. Maten är jättegood och man får till och med välja pastasort!!

Svar: Åååh, det får jag ta och kolla in, TACK! :D
Elin Henriksson

2012-07-08 @ 21:24:48
URL: http://myfunnyparadise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0