fresh spirit

1. TEXTILE Elizabeth and James   2. Christian Louboutin   3. GG   4. Citizens of Humanity
 
Precis som resten av världens modebefolkning klarar jag inte av att leva i en årstid åt gången: Mina tankar vandrar hela tiden olydigt till långa kappor, perfekt skurna blazers, snortajta mörka jeans och gosiga pälsar.
Tillsvidare nöjer jag mig med ett happy medium med TEXTILE Elizabeth and James silkesupdatering av den randiga tröjan och en mandarinröd, marockansk hägring från Louboutin. Eller ja, drömmen om dom i alla fall.
Leoloafersen har blivit en nödvändighet nu när jag glider runt i buisnessblack hela tiden. J'adore.

/Just like the rest of the fashionworld I'm unable to live in one season at a time: My thoughts are constantly wandering naughtely to long coats, perfectly cut blazers, skintight dark jeans and cozy furpieces.
For the moment I'll settle for a happy meadium with this TEXTILE Elizabeth and James' silkupdate of the striped top and a mandarinred, moroccan mirage from Louboutin. Well, the dream of them, anyway.
The leoloafers has become a necessarity when I'm walking around in buisnessblack all the time. J'adore.

Kommentarer
Postat av: Jessa

Looooooveeeee ittt!!! Snälla länka skorna, must have?! Puss o kram!

2012-07-02 @ 00:48:48
Postat av: ida

big big like på skorna

2012-07-02 @ 08:36:15
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se
Postat av: heyyou

those shoes ♥

2012-07-02 @ 11:24:03
Postat av: jacquiline

SNYGGT!

2012-07-04 @ 19:39:42
URL: http://skyisblue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0