GYPSY GROUPIE LAUNCH


Fy fanken, NU, efter månader av intensivt slitande, får jag ÄNTLIGEN presentera projektet jag varit med och jobbat på, tillåt mig presentera GYPSY GROUPIE - en modern, exklusiv webshop med ett sortiment särskilt utvalt för tjejer och fashionistas som söker något utöver H&M's utbud. Tanken och planen är att erbjuda plagg, skor, väskor och så småningom accessoarer till överkomliga priser, och samtidigt försäkra din unika, personliga stil genom att enbart sälja varje vara i begränsad upplaga.
Ni har sett mig bära skor därifrån, och det har tamejfan KLIAT i fingrarna på mig efter att få berätta! Det här är själva prototyp-lanseringen, eftersom jag är perfektionist och kan jobba på i år utan att bli nöjd bestämde vi att nu får det räcka för tillfället - sidan kommer ständigt uppdateras och utvecklas, men jag ville att ni skulle få vara med från starten och se lite av arbetet bakom, hoppas ni gillart!

Hur som, här kommer en del av min Big Bang i bilder:





Nu till sommaren gick vi lite bananas med färger och tryck, men till hösten kommer även de klassiska basplaggen med en modern tvist.
 

Lite behind the scenes:



Sliten Elin i improviserat kontor, igår signade vi planen och köpte upp våra domäner!






(Alla älskar vi leoloafersen och de svarta klackarna!)
Ryggdetaljer var lite av ett "major theme".
 
 
Det bästa av allt...? Jag är ägare OCH inköpare. Jag har full kontroll över varenda liten grej som kommer upp i butiken, och det är så jäkla skönt att få chans att erbjuda grejer jag själv saknat i de svenska storkedjorna. Det finns verkligen inget bättre än att sitta i ett hav av tidningar och försöka få säsongstrenderna att gå ihop med min egen idé om stil!

Att jag dessutom har hjälp av världens bästa team gör det inte sämre; Marie och Jonathan - ni är helgon, Tetsuro - kungen av layout, Sun och Kate - ovärderliga och med tålamod som änglar, och alla andra som jag mer eller mindre delat luft med de senaste månaderna: ni är bäst.
 
IN MED ER och KOLLA nu - i veckan kommer det upp en tävling för er med(ännu en bra sak när man håller i tyglarna; man kan ge bort saker till världens bästa läsare!)
 
WWW.GYPSYGROUPIE.COM

Kommentarer
Postat av: -

Åh herregud vad jag har längtat efter att du skulle berätta om ditt projekt! Jag har varit så otroligt nyfiken och det här verkar otroligt välarbetat! Här kliar det i mina fingrar och jag bara längtar efter att beställa favvisarnafrån butiken! Så otroligt kul för dig Elin och självklart,för oss läsare också! Jag får en bra känsla av det här ska jag säga dig! Lycka till hörrö!

2012-07-10 @ 03:23:58
Postat av: Sofia

Damn, vilken grej :D all cred till dig, tänker absolut beställe leoloafersen :)

2012-07-10 @ 06:32:53
URL: http://sofiaelinlovisa.webblogg.se
Postat av: Sari

Men så kul, grattis snygging! Kommer helt klart kolla in webshopen och eftersom jag diggar din stil så lär jag säkert hitta en massa fint!

2012-07-10 @ 09:09:23
URL: http://rodeogirl.blogg.se
Postat av: Viola

Guud vad roligt! Har varit så sjukt nyfiken på vad du jobbat med, och det här är ju bara perfekt! <3

2012-07-10 @ 11:22:15
URL: http://luerulestheworld.blogspot.com
Postat av: Emma Egnell

Grattis Elin, superkul!

2012-07-10 @ 11:42:27
Postat av: Elin

Kärlek till dej!! Så fina kläder och till dom priserna! Ska genast gå och kolla på allt, lycka till!

2012-07-10 @ 11:58:17
URL: http://elinvictoria.blogg.se/
Postat av: lisa

Fyfan vad ROLIGT! Och grattis grattis grattis till projektet osv! Ska in o kika vad ni har att erbjuda nu ;)

2012-07-10 @ 12:55:46
URL: http://lisalohan.blogg.se/
Postat av: Frida Wallin

Meeen så härligt fantastiskt!!! :D ska direkt in och kolla!!!

2012-07-10 @ 15:01:17
URL: http://myfunnyparadise.devote.se
Postat av: INGRIDWENELL.SE - Fashion Style Color Inspiration

vad roligt!!! grattis!! Kläderna ser riktigt fina ut, och framförallt skorna!

Men jag som är så nyfiken, HUR gör man egentligen för att starta en webbshop? Hur funkar det rent praktiskt? Hur mycket pengar behöver man och varifrån köper man in kläder? Jag förstår verkligen inte, och jag har länge varit sugen på att starta, men jag hittar ingen bra sida där man kan få info. hoppas du vill dela med dig lite av hur det går till.

STORT grattis hur som helst :)

2012-07-10 @ 15:49:47
URL: http://ingridwenell.se
Postat av: Ivana

men gud så kul och spännande!!! ska definitivt ta en kik på webshoppen! =)

kram, Ivana

ivannascloset.blogg.se

2012-07-10 @ 15:53:54
URL: http://ivannascloset.blogg.se
Postat av: Julia

Vilken entreprenör! Beundransvärt när du är så ung! Ska du arbeta med detta vid sidan av skolan? För du Har väl inte gått ut än? Hoppas det går bra för dej! Wow!!

2012-07-10 @ 20:30:16
URL: http://styledbyjulianna.blogg.se
Postat av: Fatima

Stort grattis! :)

2012-07-12 @ 12:55:51
Postat av: Jo

Congratulations!!

2012-07-12 @ 21:28:58
URL: http://mode.joste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0