gypsy groupie studded heels

Fy satan vilken dag... Jag har försökt slöjobba sen halv tio imorse och det GÅR. TAMEJFAN. INTE. KONCENTRERA. SIG! Skrev en sida på en analys, tröttnade, började svara på mejl, tröttnade, pysslade med Gypsy Groupie, tröttnade. Dessutom regnar det, vilket brukar göra mig fem gånger så effektiv annars, men hjärnan vill verkligen inte.
Har ni några tips på vad man kan hitta på en regnig dag...? Jag är för rastlös för att köra en spadag, annars hade ju det varit perfekt...
 
P.S - De här skorna kommer upp på Gypsy Groupie inom kort. Kommer även finnas i brunt. You likey?!
 
 

Kommentarer
Postat av: belliss

OOOOH ME LOOOOVEY! :D

2012-07-19 @ 17:34:23
Postat av: Frida Wallin

I LIKE LIKE LIKE!!

2012-07-19 @ 18:44:21
URL: http://myfunnyparadise.devote.se
Postat av: ida

grymma

2012-07-19 @ 22:06:20
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se
Postat av: Linda Svensson

Hejsan tjejer, hoppas att allt är bra mer er! Jag ville bara meddela er alla att jag har lämnat STIL och även bestämt mig för att lägga bloggen på hyllan ett tag framöver. Jag ska nämligen börja plugga till hösten och vill satsa allt på studierna! Det står mer detaljerat på bloggen om ni är intresserade av att veta mer, annars vill jag bara önska er lycka till med allt och hoppas att ni får en fortsatt trevlig sommar!
Massa kramar, Linda Svensson "Shopalicious"

2012-07-19 @ 22:38:17
URL: http://shopalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0