right now:

 
I brist på bättre ställe slog jag upp mitt lilla läger mitt i vardagsrummet, ska försöka tvinga någon snäll själ att ta en hel outfit bild senare. Visst känns det bra och seriöst att jag sitter med serier uppe när jag egentligen borde arbeta på som om det inte finns någon morgondag...? Hoppas på att ingen berörd ser det här, haha!
Nej, nu ska jag återgå till det viktiga(INTE SERIER, jag lovar), och om allt rullar på sker projektlanseringen imorgon. FY FANKEN SÅ NERVÖST

/You take what you have was my thought when I put up my little camp in the middle of the livingroom, and I'll try to get some nice soul to take a whole outfit picture later. Doesn't it feel great and serious that I'm watching comics when I really should be busting my ass trying to get things ready...? Let's hope no one affected sees this, haha!
Now, time to go back to the important things(NOT COMICS, I promise) and if everything goes our way the projectlaunch will be tomorrow. DAMN I'M NERVOUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0