western teaparty

Mysig dag med mamma och syster på café, många koppar té och brysselkex kompletta med den rosa sockerkanten. Och jag var inte så sur som jag ser ut, jag lovar!
Imorgon rullar det iväg för några dagar i Stockholm, jag försöker updatera som vanligt men vi kan ju lika gärna passa på att köra en frågestund också. Tillsvidare kan vi ju allihopa dregla unisont över de här skorna, nya, spetsiga, slingback och perfekta. Ni ska få en close up senare.
Hoppas ni har en fin helg lövers, nu ska jag fortsätta glo på Hell's Kitchen(my guilty pleasure)!

/Cozy day with mom and sister on a café, many cups of tea and shortbreads completed with the pink sugarlining. And I wasn't as grumpy as I look, I promise!
Tomorrow I'll be heading for Stockholm for a few days, I'll try to update as usual but we can take the time to do a questiontime too. In the meantime we can all drool in unison over these shoes, new, pointy, slingback and perfect. You'll get a close up later.
Hope you're having a nice weekend lovers, now I'll continue to watch Hell's Kitchen(my guilty pleasure)!


BIKBOK DUO-COLOUR KNITT, REMADE LINDEX SHORTS, VINTAGE SLINGBACKS, URBAN OUTFITTERS HAT, MONKI GOLDBUCKLE BELT, STYLEBY BRACELET, ROMWE UNGLASSES

Kommentarer
Postat av: Clara

JAAA STOCKHOLM!! KOM HIT O TRÄFFA MEJ! TJOLAHOPP TJOLAHEJ!

2012-07-15 @ 09:51:37
URL: http://bohemhoe.blogg.se
Postat av: Simone

Hej!

Du har vunnit vår outfittävling Style it light på Styleoftoday.com! Kunde tyvärr inte hitta din mail men skicka din hemadress till [email protected] så kommer en Coke light Jean Paul Gaultier box snart på posten.

Bästa hälsningar
Simone, Fashion Networks

2012-08-16 @ 09:53:04
URL: http://styleoftoday.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0