bye bye, greece

Så, sista kvällen i Grekland dog Chandler(min kamera), och läget kunde inte ha varit sämre valt. Det enda positiva är väl att jag inte kunnat slänga mig iväg i 170 km/h och springa in i väggen som en galen höna, men annars kan jag inte låta bli att känna mig lite bitter...
Nu är jag i alla fall hemma i Sverige igen och har löst kamera problemet, vilket är en satans tur eftersom större delen av mitt liv för tillfället är beroende av just en kamera.
Hoppas ni alla hade en riktigt fin midsommar, själv firade jag så svenskt som det kan bli med Erik på öland - åka höskrinda i sällskap med dragspel och allsång, dansa runt midsommarstången i en skogsglänta och spela kubb, jag hade till och med den obligatoriska, vita, sockersöta chiffongbakelsen på mig! Att det sen blev falafel och dahl till lunch kan vi ju utelämna, haha...
 
/So, the last night in Greece Chandler(my camera) died, and he really couldn't have chosen a worse moment to give in. The only positive thing about it is that I haven't been able to throw myself away in 170 km/h and crash into the wall like a crazy chicken, but otherwise I can't keep myself from feeling a bit bitter...
Now I'm back in Sweden anyway, and the cameraproblem is temporarily solved, which is a hell of a luck since at the moment the majority of my life is depending on the use of a camera.
Hope yall had a really nice midsummer, I myself celebrated as Swedish as it gets with Erik och Öland - riding a haycart accompanied by an accordion and singing, dancing around the maypole in a forest glade and playing logs(?), I even wore the obligatory, white, sugary sweet chiffontart! That I had falafel and dahl for lunch we can leave out, haha...
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, vad härlig bild! Tråkigt att höra det där om din kamera... Låter som om du hade en trevlig midsommar i alla fall!

2012-06-25 @ 16:24:00
URL: http://bridge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0