bare

Ni vet den där perfekta tonen av "ingenting alls"? Jag har hittat den.

En stickad tröja som kommer hänga på min kropp tills jag dör. Löst stickad, ljusbrun, och kommer sitta så satans fint till ett par högmidjade jeansshorts och spetsiga puderfärgade pumps.

Nu är jag på jakt efter en nude-färgad spetstopp att ha under, förslag...?

 

// Oh - the perfect colour of nothingness, finally found it...

A beautiful knitt that will hand on my body until the day I die.

Loose knitt, light brown, and it'll be so god damn good with a pair of highwaisted jeansshorts and pointy, powderpink pumps.

Now I'm on the hunt for a nude-coloured lace bra to wear underneath, suggestions...?


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

ser super fin ut :D

2012-03-13 @ 13:07:24
URL: http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0