lucky lazy days

CARDIGAN park, LEATHERVEST h&m, T-SHIRT oxford, NECKLACE france, BAG mango, SHOES zara, HAIRBAND monki

 

Såhär såg jag ut under en sushilunch med pojkvännen, inget märkvärdigt på något sätt, men galet mysigt att driva omkring i osminkad. Slängde på en skinnväst från H&M och ett par runda glasögon för att komma undan med en riktig slöis-outfit.

Nu sitter jag här och beundrar mina köp från shoppingturen som kom efter; fransboots, solglasögon(I'm a sunglassholic, yes), en grå myströja som jag vet inte HUR länge jag letat efter den perfekta av, spets undies, en liten väska och ett superbrett bälte med guldspänne. Wonderful!!

 

//This is what I looked like during a sushi-lunch with the boyfriend, nothing special but I threw on a pair of round glasses and a leathervest to get away with it.

Now I'm sitting here admiring my bargains from today's shopping: fringeboots, sunnies, a grey cozy sweater, laceundies, a small bag and a wide belt with gold. Wonderfull!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0