mint and leather

LEATHERVEST h&m, MINT KNITT gina tricot, PANTS c/o romwe, SKULL NECKLACE gina tricot, SUNGLASSES cubus, BOOTS & BAG zara

Ouff, det känns som om inget vill sammarbeta med mig just nu - varken kamera eller photoshop... Hur som helst! - idag lyckades jag få med de två sakerna i min garderob som fäller absolut MEST hår i en och samma outfit.

Köpte den här skinnvästen på H&M i Götet, vet inte hur länge jag letat efter en sådan, och nu ÄNTLIGEN hittade jag den!

Den kommer få komplettera säsongens pasteller, klädernas Patrick Swayze i Dirty Dancing som kommer in och förför allt oskuldsfullt...



//This vest is the Patrick Swayze in Dirty Dancing of clothes, and I'm gonna love to ruin the innocense in this seasons beautiful pastells with it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0