prada boho

SWEATER c/o romwe, JEANS h&m, BOOTS vintage riverland, FRINGEBAG cubus, NECKLACE romwe & cubus, PRADA WB'S c/o romwe

 

Fortsatte bo i min nya baby från Romwe, älskar hur bra den passade med mina Prada Wb's!

Nu har jag hämtat ut ett paket(ni ska få se imorgon!) och ska ställa mig och göra pizza. Ikväll blir det mellomys, och vet ni? Snart blir det stora förändringar här på bloggen!

So excited!!

 

//I continue to live in my new baby from Romwe, love how well it fits with my Prada Wb's!
Got a package today(I'll show you tomorrow!) and now it's time for pizza. Tonight I'll watch the swedish Eurovision Song contest, and you know what? Big changes are happening soon on the blog!

So excited!!


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

Älskar din tröja! :D

2012-03-13 @ 13:20:04
URL: http://myzaan.devote.se
Postat av: JOHANNA

Har verkligen hittat en ny favoritblogg här tack vare stil-lanseringen :) Kul, du har grym klädstil och perfekta inslag av boho! Finns fransväskan i butik nu? :)

2012-03-16 @ 17:33:17
URL: http://johannaelle.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0