Vattuman

För några år sedan var jag en riktig horoskop-addict! Stod det något dåligt blev jag oftast rädd vilket ju också gjorde att dagen på grund av DET inte gick särskilt bra... Det är nog tvärtom med horoskop tror jag, istället för att förutspå framtiden formar dom den undermedvetet i oss! Jag menar, står det att vi ska möta vårt livs kärlek eller få alla rätt på provet, visst går vi med huvudet lite högre, lite självsäkrare...? Och visst känns det väl också bättre när du pratar med den söta killen i skolan eller sitter med det där fördömda pappret med frågor framför dig? Stjärnorna har ju sagt att det kommer gå bra!

Nu mera tar jag bara åt mig av det bra de få gånger jag snubblar över horoskop. JA kreativiteten flödar på jobbet, jag är effektiv och jo, när det kommer till hälsa ska jag lära mig lyssna bättre på vad kroppen säger. Vad gäller lycka - klart det här blir en fantastisk dag, min älskling kommer hit och myser med mig och ser dåliga filmer, du har fel där horoskop, hur skulle jag inte kunna vara lycklig!

Tror ni på horoskop?

 
Dagens favorithoroskop(mer råd än negativitet, allmäna visdomsord man alltid borde tänka på!):

 
Övriga som jag bestämde mig för att strunta i i stort:
 

(...Men "Vardag" på den första och "Tänk på" i den andra får gärna följa med!)

Kommentarer
Postat av: Jessica Kvarn

Jag tycker faktiskt horoskop är en väldigt intressant fenomen.

2012-11-03 @ 13:30:33
Postat av: Olivia

Bra inlägg, horoskop är bullshit

2012-11-03 @ 13:55:31
URL: http://oliviah22.blogspot.se
Postat av: Julia

Var hittade du detta horoskopet? Tidning, internet?:)

2012-11-03 @ 20:42:45
URL: http://Styledbyjulianna.blogg.se
Postat av: Sari

Haha jag älskar horoskop och har gjort det sen tonåren.. alltså vääääldigt länge. Men nu tar jag det absolut inte lika allvarligt som då, men dock så läser jag det varenda dag :))

2012-11-04 @ 09:59:50
URL: http://rodeogirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0