Berättelsekväll

Jag var ju iväg på en berättelsekväll på byns lokala lantcafé(ska jag vara ärlig hade jag faktiskt glömt att det var ikväll, tur att jag har människor i min närhet som har bättre koll på mitt liv än jag!) och det var FANTASTISKT! De hade ordnat en supergod rotfruktssoppa åt mig och ljuvligt bröd, kakor och té.
Just ikväll var temat "Sägner från trakten" och handlade om troll och skogsrån.

Det är så mysigt att sitta omgiven av flackande ljus, en kopp té i händerna och lyssna på en riktigt bra historia. Få saker slår det!


Kommentarer
Postat av: Lina P S

Ååååh så mysigt, vart var du?!

2012-11-07 @ 20:34:28
Postat av: Lina P S

Ååååh så mysigt, vart var du?!

2012-11-07 @ 20:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0