Berlockarmband

Berlockarmband har aldrig varit någon hitt hos mig, inte när de blev populära för fem år sen och inte åren efter det. Men nu, utan anledning, när jag scrollade igenom Romwes nyheter snubblad jag över dom här och blev KÄR. Är dom inte helt ljuvliga?! 
Trots det ser jag ingen färdig outfit klart framför mig vilket jag brukar göra när jag verkligen älskar något .. Hur skulle ni matcha dom? Vilken färg är snyggast? Jag föredrar det mörklila och det med berlocker i guld- och bärnstensnyanser.


Mörklila
, rödrosa, ljuslila, isblå, guldorange, blålila

Kommentarer
Postat av: IDA

åå så tjusiga!

2012-11-28 @ 20:53:20
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se
Postat av: Ebba

Det mörklila var riktigt snyggt! :)

2012-11-28 @ 22:06:39
URL: http://cutething.blogg.se
Postat av: sofie

Skulle uppskatta om du kunde skriva vilka material det är i plaggen i din shop :)

2012-11-28 @ 23:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0