BLACK FRIDAY(tjuvstart)

Okej, jag kan ta det faktum att vi inte firar Thanksgiving, jag kan ta att Halloween inte är i närheten lika stort här som i USA, jag har accepterat att jag får vänta två år med körkortet men GUD NÅDE DEN SOM FÖRSÖKER TA IFRÅN MIG BLACK FRIDAY! För er som inte vet är Black Friday USA:s tidiga version av mellandagsrean - butikerna är helt galna, både i verkligheten och online, och trots att inte de svenska butikerna hakat på än hjälper min fantastiska dator mig att hänga med i hype:en.

Romwe är inte ett okänt märke här i bloggen, och dom är alltid lite före för redan igår började BLACK FRIDAY hos dom!

Eftersom jag var uttråkad och drabbades av en mindre shopping-frenzy tog det inte lång tid förrän min varukorg var uppe i 1000 dollar. Behöver jag säga att det kändes som att välja sina favoritbarn när jag tillslut insåg att jag behövde rensa lite ..?

Tre av mina favvisar, ska vi döpa dom till Snyggve, Gorgeous och Babe?
 


Kommentarer
Postat av: kaja

ÄLSKAR MITTERSTA TRÖJAN!!! Need it!!

2012-11-22 @ 17:09:01
Postat av: kaja

ÄLSKAR MITTERSTA TRÖJAN!!! Need it!!

2012-11-22 @ 17:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0