Carrie Bradshaw skulle hata mig

Nu är jag hemma igen, kort dag idag, skönt!
Strax ska jag ställa mig och fixa lunch men jag tänkte att jag skulle säga hej till er först. Idag är en sådan där dag där det känns som jag har gått omkring med taggarna utåt och en stor, svävande "DO NOT DISTURB"-skylt ovanför huvudet. Så. TRÖTT! Note to self: Är det skoldag dagen efter, valvaka inte tills du däckar med mobilen i ansiktet. Tack gode gud att CIS har förståelse för oss elever som nördar sig, ibland är det extra bra att gå på en internationell skola.

Nej nu ska jag slänga upp håret i min nya favoritsak i hela världen - en scrunchie! För att citera Carrie Bradshaw, "No self-respecting New York City woman would be caught dead running around Manhattan in a scrunchie.". Himla tur att jag bor i Sverige än så länge, jag är inte beredd att ge upp den här lilla piece of heaven än ..

Senare kommer dagens outfit upp!

En normal blogg-bild ..

.. och en onormalt normal Elin-bild!

Oooooch min Scrunchie!



Kommentarer
Postat av: bambi

Jag tror faktiskt carrie skulle ÄLSKAT dig ;)

2012-11-07 @ 12:44:41
Postat av: bambi

Jag tror faktiskt carrie skulle ÄLSKAT dig ;)

2012-11-07 @ 12:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0