Den klassiska söndagstofun

När andra äter söndagsstek mumsar jag på söndagstofu! Oj, det där lät inte alls lika gott som det var... Nå, det är i alla fall rätt fantastiskt hur jag känner att jag faktiskt inte missar någonting! Jag kan äta perfekt kryddade tofubiffar, gräddsås, kokt potatis och svartvinbäragelé och ärtor, supergott och man behöver inte rubba på den stora middagsgemenskapen!

Nu har jag parkerat mig i TV-soffan, ikväll slogs jag av en plötslig inspiration men kroppen säger ifrån så jag ska värma lite rester och sätta på en film. Har ni haft en fin söndag? Ser ni fram emot veckan? Jag gör! Som det ser ut just nu är det en del skola, men jag ska klämma in yoga på tisdag och en berättarkväll med soppa på lantcaféet i närheten och sen har jag såklart jobb med företaget som måste bli gjort. Det gäller att ta vara på de viktiga soltimmarna nu och sedan ta vara på SIG SJÄLV på kvällen, så det ska jag satsa på!


Kommentarer
Postat av: Hannahsparadis

Hahahah söt är duuuu:*

2012-11-04 @ 22:03:44
Postat av: Hannahsparadis

Hahahah söt är duuuu:*

2012-11-04 @ 22:03:48
Postat av: Hannahsparadis

Hahahah söt är duuuu:*

2012-11-04 @ 22:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0