Ego-Onsdag

Ännu en dag in sick camp .. Snart klättrar jag ta mig tusan på väggarna!! 
Förhoppningsvis kan jag i alla fall ta mig iväg och träna lite yoga ikväll, jag har för mig att det var ett rätt lugnt pass så det ska gå bra.

Dessutom är det mycket i privatlivet som snurrar just nu, jag vill inte ta upp det på bloggen när det är så nära inpå men vi kan väl säga att jag har börjat leta hotellrum för ett tag framöver.

Nu ska jag fortsätta njuta av en lussekatt och "Våra värsta år", har ni några tips på vad man kan hitta på när man är sjuk?




Sjuk-posa framför webcameran ..? Check!



Kommentarer
Postat av: veronica

Man kan mejla mig angående kokboken! :)

2012-11-21 @ 14:07:10
URL: http://systern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0