Förändringar som lockar

Ni vet när det kliar sådär i hela kroppen, en otålighet och irritation man liksom inte kan skaka av sig lika lätt som förra vecka outfit-fail? När man känner i hela själen att man BEHÖVER en förändring, vare sig det är en ny frisyr eller att flytta till ett annat land. Just ikväll har den känslan gnagt i mig konstant, men jag kan inte komma på vad exakt det är jag vill förändra.
Dessutom har jag ju lite emot mig att jag är så impulsiv, vad som verkar jättebra idag kan vara ett hur-i-helvete-tänkte-jag-där?! ögonblick imorgon .. Inte alltid världens bästa egenskap att ha när man är egen företagare och entreprenör!!

Just nu känner jag bara för att:
 
  1. Klippa håret kort, en välansad rak bob med lugg!

  2. Bli vältränad! Inte så mycket för utseendet, utan för att kunna springa 2 km utan att falla ihop .. Styrka och kondition är vad jag vill ha!

  3. Kanske dela upp bloggen - en privat och en modeblogg, men jag har ingen aning om hur det skulle funka i praktiken .. Men samtidigt, vill jag verkligen ha en schizofren blogg?

  4. Finna inre ro, hur hippie det än låter. Det känns som jag går i cirklar med allt jag gör och jag vill FRAMÅT! 

  5. Samla ihop mig, samla alla tankar, samla allt som behöver göras och FOKUSERA. När jag väl hamnar i rätt tänk är jag ostoppbar och jag vet det!

  6. SLUTA VELA. När man klagar innebär det att förändring behövs, jag hatar att klaga och jag hatar och vela, men vad jag hatar ännu mer är att vara helt uppgiven. När man är helt nöjd slutar man utvecklas! Jag vill fortsätta framåt!
 
 




P.S, Dessutom tror jag jag börjar bli sjuk - det brukar spela spratt med min hjärna .. Så oroar inte, jag lär inte klippa av mig håret! ;- )

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag tycker det är roligare när det är blandat på bloggen! :)

2012-11-25 @ 20:08:55
URL: http://www.iceandfire.blogg.se
Postat av: sofia

http://www.levamedschizofreni.se/patienter/om-schizofreni
läs på om det innan du skriver om det.

2012-11-25 @ 21:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0