God morgon, starshine!

Hej på er!

Jag hann inte blogga imorse utan slängde i mig frukost och störtade iväg mot skolan bara för att inse att min italienska-grupp inte är här(?!)! Jag har absolut ingen aning om vart dom är, om något är inställt eller flyttat, men nu sitter jag i alla fall här och pluggar lite via webben och lyssnar på musik. Country såklart! Just nu är min favorit den här som dessutom har världens sötaste video! Förut hade jag den som ringsignal när Erik ringde, sen insåg vi att hälften av låten stämmer bättre in på mig ha ha...

Hur mår ni idag hörrni? Jag känner mig lite småseg men det handlar nog bara om att komma igång! Tänk att det är fredag redan... Imorgon är Erik och jag bjudna på fest på ett slott(jag känner mig som Askungen, fast med snyggare skor!!) men jag får se om vi går, tror en dags ledigt skulle sitta fint. Idag däremot gäller plugg, jobb och den fjärde Twilight-filmen(del 1), jag håller på att ladda upp inför Breaknight med the love of my life Elin! Vi var sånna Twihards när vi var yngre att vi smög in på första filmen med åldersgräns när vi var 13, sen dess är det tradition att vi ser filmerna tillsammans och nu när den sista kommer måste vi ju avsluta med en riktig skräll!



 

Kommentarer
Postat av: dessi

Snyggve ;)

2012-11-09 @ 10:27:31
Postat av: dessi

Snyggve ;)

2012-11-09 @ 10:27:31
Postat av: -

Hotness där!

2012-11-09 @ 15:08:18
Postat av: MyzaaN

snygga du !

2012-11-09 @ 21:23:39
URL: http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0