Här går det undan

God morgon!!
 
Klockan 9 gick jag upp och stack iväg och tränade en timme, efter det hämtade jag ut paket och nu är jag hemma igen! Herregud vad jag älskar att få mycket gjort tidigt, dagen känns mycket längre och jag blir pigg! 
Nu ska jag ta en lång varm dusch och sedan slå in Eriks presenter. Innan han kommer ikväll har jag en del skolarbete att få gjort med men det fixar jag! Funderar på att laga någon lyxig middag till min prins ikväll, hmm .. Har ni några förslag?
 
Nej nu ska jag fortsätta med min lördag morgon, hoppas ni haft en lika bra och rolig början på dagen!
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Hihi sötnos^^<3

2012-11-17 @ 11:08:21
Postat av: Anonym

Var det inte du som nyss var emot träning och sofie fahrmans bok

2012-11-17 @ 15:41:13
Postat av: Anonym

Var det inte du som nyss var emot träning och sofie fahrmans bok

2012-11-17 @ 15:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0