Hope in a jar

Ansiktskräm är något som är så otroligt annorlunda från person till person, jag har i alla år varit LIVRÄDD för att hudkrämer ska göra mitt ansikte oljigt och flottigt och det var under en behandling hos Diatermikliniken som jag fick lära mig - min hy är faktiskt TORR, den BEHÖVER fukt! Så när jag åkte till Spanien plockade jag upp en 50-kronors kräm från märket Essence i en liten butik, mest för att ta hand om min hy efter långa dagar i solen, men det slutade med att jag förälskade mig i den lilla billiga burken.
Nu är den slut och självklart säljs den inte i Sverige eller online och jag är i desperat behov av en ny. Oljefri, icke djur-testad och fullpackad med fukt är förvånansvärt svårt att hitta till ett bra pris! Senast har jag kollat på Hope In a Jar från Philosophy, den går på ca 280 kronor och finns även särskilt för torr hy.

Har någon av er testat den? Vad tycker ni om den, eller har ni någon annan att rekomendera?

 

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej Elin!

Prova The Body Shops ansiktskärmer. jag har en därifrån och den är jättebra! <3

2012-11-15 @ 13:59:12
URL: http://dramakiller.blogg.se
Postat av: Linnea

Har aldrig testat deras krämer, men Kiehl's har jag aldrig hört något negativt om, vet inte om det finns någon som är oljefri men det borde finnas någon. Har för mig att Kiehl's är noga med det där med djurtester & ekologiskt. Gå och prata med någon på typ Kicks eller nåt, Googla och läs på lite så ska du se att du hittar en som passar :)

2012-11-15 @ 14:35:23
URL: http://fashiontothepeople.blogg.se
Postat av: ANNAWII

Spana in swedishbeautyfactory.se - bara ekologisk, svensk hudvård!

2012-11-15 @ 15:14:32
URL: http://annawii.blogg.se
Postat av: Moa

Hej, fin blogg :)! kika gärna in i min och lämna en kommentar om du har tid c: kram

2012-11-15 @ 15:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0