Inspo: Howard J Wolowitz

Inspiration kan verkligen komma från de märkligaste ställena!

.. Men att säga att Howard Wolowitz i Big Bang Theory är min nya modeikon är beyond märkligt ..

Först och främst, jag har ALDRIG gillat polotröjor under randiga pikétröjor eller den förväxta Beatles-frisyren(för att inte nämna byxorna som är så tajta att jag ber för hans fortplantningsförmåga, RIP ..) men NU när jag tittade på BBT på Kanal 5 dök han upp i en - Wait for it - vinröd sidenskjorta i pyjamasmodell matchad med ett par tighta(surprise surprise) svarta jeans och en stor svart sportbag.

En normal människa - "Vad är det för fel på mig?! Det här måste jag förtränga .."
Bloggare(eller är det bara jag?) - *letar upphetsat upp klippet på youtube och tar screenshots för att kunna blogga om det*

Anyway - fab, isn't it?!


P.S, Jag måste skaffa en vinröd sidenskjorta ..


Kommentarer
Postat av: Joche

Alltså ibland är du så jäkla rolig, "ber för hans fortplantningsförmåga"...? Hahahahaha;)

2012-11-24 @ 00:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0