Jacob Blacks långa hår

Någonting jag alltid får reaktionen "ÄR DU DUM I HUVUDET?!" på är när jag talar om för andra att jag tycker Taylor Lautner är tusen gånger snyggare i långt hår. Helt ärligt, är det bara jag som ser det?! SERIÖST?! Jag dreglar mig igenom första filmen och ger ifrån mig ungefär samma ljud som Ted i HIMYM med sitt "Naked girl noise", men så fort peruken är borta - poff! Jag känner inte ett dugg! Ungefär som ett barn när man låtsas ta hens näsa och hen inte alls förstår vart den tog vägen. Det är jag och min kärlek till Jacobs långa hår!
Det har till och med gått så långt att jag försökt få Erik att låna min lillasysters löshår så vi ska kunna rollspela(han sa nej) och då har det gått för långt ..
Vad säger ni, team långhårig/team korthårig?


Yummmmmy ..




.. Nu ska jag kila iväg och möta upp Elin för Breaknight och världspremiären av sista delen! Vi har smsat varandra var och varannan timme nu, "5 timmar kvar", "3.5 timmar!!", "2 timmar och 45 minuter KVAR NU!!!!!!!", det ska bli så härligt att avsluta vår tradition om att se alla filmerna tillsammans på bio sedan vi var 13 år och så nervösa för att bli haffade i kön att vi bokstavligt talat snubblade över varandra, med en riktig SMÄLL. Även om vi inte är i närheten lika stora Twihards som vi var då. Är ni fler som ska dit?

Jag uppdaterar under kvällen/natten!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch är du seriös?!

2012-11-13 @ 19:56:23
Postat av: cilla

Men tack!
Jag är inget fan av Twilight som så, men jag var helt kär i Jacob i första filmen. Spontan reaktion från omvärlden "Fyfan, du kan inte vara seriös!"
Sedan tog Taylor av sig både peruken och tröjan. Då fick han helt plötsligt massa fans?!
Nej, fyfan, långt hår var mycket bättre!<3

2012-11-13 @ 20:18:14
URL: http://heltrandom.devote.se
Postat av: Johanna H

Team LÅNGHÅRIG hela dan varje da!

2012-11-13 @ 20:32:39
URL: http://byjohanna.webblogg.se/?tmp=600103
Postat av: Ester

Självklart är han hetare med långt hår. Jag gillar killar med långt hår lite bättre, min pojkväns hår är väl dubbelt så långt som mitt nu, yum.
Gillar Twilight-filmerna, vad folk än säger. Breaking Dawn pt. 1 är bäst hittils, för den nådde nästan upp till bokens nivå, om man nu kan jämföra så. Böckerna är så magiska.

2012-11-13 @ 21:08:37
URL: http://estran.blogg.se
Postat av: Ehlin

Haha ååååh trodde det bara var jag i hela världen som tyckte det! Tur att det finns fler hehe

2012-11-13 @ 21:40:12
URL: http://idiotivehlin.blogg.se
Postat av: Stephie

Så såld på han i långt hår och ja, gav också ifrån mig ett klagoyl i tvåan! Kärleken vissna och dog. Kraschlandadog.

2012-11-13 @ 21:55:13
URL: http://dreamsaboutjanedoe.bligg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0