Lördagsmyset ni MISS(E)ar

Violet och jag hade nyss en rejäl mysstund i soffan, det är så härligt att se att hon vill så gärna vara nära, ligga brevid i soffan, sitta brevid vid matbordet, hela tiden! Det är som att ha en liten hårig bebis.
Jag höll på att skriva att det känns som jag knappt fått något gjort idag, sen kollade jag på klockan och - den är ju bara FYRA! FYRA, och det är kolsvart utanför fönstret!
Nåja, då har jag ju ändå några timmar till på mig att känna mig effektiv. Nu sitter jag framför datorn med en kopp choklad och en kisse brevid mig, lyxade till det och bröt ner en bra bit mörk choklad från Harrod's i koppen med, smakar ljuvligt! Nej hörrni nu kallar jobbet, glöm inte ställa era frågor till Erik så får jag honom att svara ikväll. Känner jag min pojkvän rätt finns det en chans att ni får träffa en av dessa personer ikväll:
 
1. Erik som tror han är smart - superallvarliga och filosofiska svar på allt, bli inte rädda om han lyckas slänga in någon matematisk formel med!
2. Erik som tror han är rolig - det är lugnt, ni behöver inte skratta!
3. Erik som är sig själv - min underbara fina pojkvän som är totalt galen i huvudet och knäpp ♥
 
Jobb var det ja! Hörs senare!
 

Kommentarer
Postat av: katta(hehe)

Åååååååhhhh fan att jag är allergisk alltså, ser så myyysigt ut
:(

Svar: Erik är också allergisk, det är verkligen en bummer! :- ( Men herregud JA! Myspys!!
Elin Henriksson

2012-11-10 @ 16:52:36
Postat av: Katta

Herregud du svarade!! Dör!! Du är lite av en idol, fy vad bra du är!!<3

2012-11-10 @ 17:41:03
Postat av: Katta

Herregud du svarade!! Dör!! Du är lite av en idol, fy vad bra du är!!<3

2012-11-10 @ 17:41:04
Postat av: Anonym

Där syns det ju igen!!! du HAR förstorat läpparna så bara sluta ljuga förfan, seriöst så omogen bara erkänns liksom

Svar: Hur startade det här ryktet egentligen? Jag LOVAR och SVÄR att jag aldrig gjort NÅGONTING med min ansikte eller min kropp! Hade jag gjort det hade jag inte haft några problem med att berätta om det :- ) Kram på dig!
Elin Henriksson

2012-11-10 @ 18:00:15
Postat av: Hanna

Men snygg du är!! Kika gärna in hos mig. Kram <3

2012-11-10 @ 18:32:03
URL: http://therring.devote.se
Postat av: Anonym

Du ser verkligen så fantastiskt vackert etnisk ut Elin när du är osminkad! Jag älskar det!

2012-11-11 @ 00:32:21
Postat av: Stephie

Har du också en blå sköldpadda till katt? I Do too :) och ja hon är suuuuuuuuuupermysig som din violet :)

2012-11-13 @ 21:59:59
URL: http://dreamsaboutjanedoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0