Lugnet före stormen

Mitt humör har svängt fram och tillbaka, fram och tillbaka hela dagen men nu verkar det äntligen ha landat: Jag är lugn och nöjd och känner mig glad och lycklig! Planerar in glöggkvällar, TV-spel, töntiga komedier och bara en massa mys till helgen med dom jag älskar. Allting är på banan, jag är ledig imorgon, livet känns i balans och jag mår så bra! Jag gillar den här Elin, hon klarar allt och är oslagbar! Jag är helt enkelt på en bra plats i livet.

Funderar på att ha en liten frågestund snart med, det var ett tag sen och ni brukar alltid uppskatta det - vad säger ni?







Fem fina, efter nästan 2 år som bloggare börjar jag ÄNTLIGEN vänja mig vid webcameran!

P.S, Visst ser håret bra ut efter första tvätten med BM?!
 
 

Kommentarer
Postat av: ana

Ur gorgeous!!!

2012-11-28 @ 19:22:55
Postat av: BLÖÖH

Alltså så jävlaa vacker du e, du lyckas liksom vara helt fantastisk utan smink vilket är helt sjukt jäkla galet för vem fan e det liksom?! ditt hår dina älppar din näsa dina kindben och ögon asså jesös!!

2012-11-28 @ 20:51:16
Postat av: Love p

You are an absolutely STUNNING girl

2012-11-28 @ 21:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0