MMM FOR H&M Favoriter!

Jag måste erkänna, Maison Martin Margielas kollektion för H&M är min favorit hittils! Sånna ljuvliga siluetter och  materialmixar, det var en kappa i pälsimitation som jag föll head over heels för men för 2500 kronor kan man lika gärna köpa två exakt lika snygga någon annanstans. 
Den superballa spegel-scarfen och smycket med syntethår kommer jag nog däremot slå till på, en sådan udda perfektion! I love it!
 
Kollektionen släpps kl 10 den 15 november.
Jag älskar halsbandet .. Lite Morticia-vibbar, men helt underbart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det verkligt riktigt äckligt med hår-halsband...

Svar: Neeejdå, syntethår går bra! Riktigt riktigt ballt!!
Elin Henriksson

2012-11-09 @ 19:39:16
Postat av: Nej tack Morticia //Malin

Håller med "ANONYM" här ovan, hur tänkte du nu Elin?!

2012-11-09 @ 20:28:20
Postat av: Nej tack Morticia //Malin

Håller med "ANONYM" här ovan, hur tänkte du nu Elin?!

2012-11-09 @ 20:28:21
Postat av: Miranda

Tröjan är ju jätte fin! (=

2012-11-10 @ 07:00:49
URL: http://mirandasfotovardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0