MVH /Desperat efter manikyr

Hej på er!
Jag sitter och käkar lite melon nu till frukost("frukTost", hahaha!) med "Killing me softly" på radion och en övergosig katt brevid mig. Violet är en bra konstig kisse, hon är inte särskilt närgången i vanliga fall men sen så försvinner hon spårlöst ut i några dagar och kommer hem och snor sig kring bena på en tills man nästan ramlar och lägger sig och skriker i soffan tills man kommer och gosar! Min knäppa katt...
Idag är jag och Erik bjudna på Halloween-fest hos några vänner, vi får se om vi går eller om det bara blir så att vi lagar en mysig middag och stannar hemma. Om vi sticker iväg blir det med utklädnad och hela kitet! Har ni klätt ut er än?
Nej, nu måste jag jobba lite - det är ju snart dags för lunch!
 
P.S - Mini Svar-på-tal: Nej jag har inte förstorat läpparna, själva antagandet är helt sjuk och jag svarar bara för att frågan tycks dyka upp minst en gång om dagen nu mera. Jag har inte opererat näsan(en fråga som också kommer upp ibland, herregud), brösten, hakan, rumpan eller öronen. Jag lovar, jag kommer heller aldrig göra. Jag tycker jag är vacker precis som jag är, även om inte spegeln håller med mig vissa dagar! Skönhet är en känsla, inte ett utseende.







Kommentarer
Postat av: lisen

Sjukt att folk ens ska kommentera huruvudia du är "oopererad eller inte", tycker iaf du verkar vara en riktigt vettig tjej och dina prioriteringar är avundsvärda!

2012-11-03 @ 12:08:45
Postat av: lisen

Sjukt att folk ens ska kommentera huruvudia du är "oopererad eller inte", tycker iaf du verkar vara en riktigt vettig tjej och dina prioriteringar är avundsvärda!

2012-11-03 @ 12:08:46
Postat av: lisen

Sjukt att folk ens ska kommentera huruvudia du är "oopererad eller inte", tycker iaf du verkar vara en riktigt vettig tjej och dina prioriteringar är avundsvärda!

2012-11-03 @ 12:08:46
Postat av: lisen

Sjukt att folk ens ska kommentera huruvudia du är "oopererad eller inte", tycker iaf du verkar vara en riktigt vettig tjej och dina prioriteringar är avundsvärda!

2012-11-03 @ 12:08:46
Postat av: lisen

Sjukt att folk ens ska kommentera huruvudia du är "oopererad eller inte", tycker iaf du verkar vara en riktigt vettig tjej och dina prioriteringar är avundsvärda!

2012-11-03 @ 12:08:46
Postat av: lisen

Sjukt att folk ens ska kommentera huruvudia du är "oopererad eller inte", tycker iaf du verkar vara en riktigt vettig tjej och dina prioriteringar är avundsvärda!

2012-11-03 @ 12:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0