Ole, dole, doff

Ett av modevärldens största dilemman: VILKEN SKA JAG VÄLJA?!
Dagens mysiga i-landsproblem är om jag ska välja toppen med paljetter eller den quiltade tröjan. Jag älskar tanken med båda två men dom brister i utförande! Paljettoppen hade jag gärna sett lite mindre figursydd, när det kommer till delikata material som just paljetter måste allt sitta som gjutet och annars tar jag hellre mer formlösa plagg, men den quiltade tröjan är å andra sidan för kort - hade den varit 1 och ½ decimeter längre hade jag förmodligen inte ens hunnit reagera innan mina fingrar hade klickat hem den!

Ååh, sweet agony .. Vilken röstar ni på? Paljett eller quilt?
Båda kostar runt tre hundralappar och kommer ifrån Romwe

Kommentarer
Postat av: ida

men ooj va snygga , svårt val, men hade nog valt den högra

2012-11-18 @ 17:13:23
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se
Postat av: Anonym

Nr1!!!!

2012-11-18 @ 19:33:53
Postat av: julia

Quilt!!

2012-11-18 @ 22:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0