Pizza-time!

Erik och jag bestämde oss för hembakad pizza till middag! Vissa människor har sin sida av sängen, vi har vår egen sida av pizzan. En vegansk och en .. tja, så köttig som det går i princip .. 
Snart ska vi smälla på stort med nachos och popcorn och chips och dipp och ostbågar och läsk, senare kommer första rundan av svar på frågestunden till Erik upp! Jag måste säga att ni imponerar mig, jag tror nästan han fått fler frågor än jag brukar få, hmm .. Borde jag känna mig hotad? Nu ska jag lämna över datorn till honom och gå och hämta chipspåsen, ha en trevlig lördagkväll allesammans, för det ska vi ha!

 

Kommentarer
Postat av: Annabanana

Määäähh Eriks sida ser godast ut :D

2012-11-11 @ 00:01:58
Postat av: Annabanana

Määäähh Eriks sida ser godast ut :D

2012-11-11 @ 00:01:59
Postat av: annayellowbanana

GUD vad gott det ser ut, nu blev jag ju ännu mera hungrig!!! :P

2012-11-13 @ 11:31:34
URL: http://annayellowbanana.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0