Rosa drömmar

Hejsan allihop!

Det blev stressigt imorse så jag hann inte uppdatera, men nu är jag klar med min italienska och slutar för idag, så härligt! Som ni ser har jag något ROSA på mig idag, jag vet inte när det hände senaste men miracles do happen tydligen ..
När jag kommer hem funderade jag på att göra ett videoinlägg, vad tycker ni om det? You likey? Ska också passa på att fota lite grejer jag fått hem på sistone i present av olika företag och försöka hinna med att svara på en del mejl som jag dröjt på tok för länge med. Efter det blir det jobb, jobb, jobb! 

Idag fyller ju Erik år med, min finaste älskling, men jag tror vi skulle fira imorgon i stället. Två av hans presenter har fortfarande inte kommit, men förhoppningsvis ligger en paketavi och väntar på mig när jag kommer hem!


.. Jag älskar den här looken med osminkat ansikte och markerade ögonbryn!

Kommentarer
Postat av: jenka

Åh vilka rosa läppar du har! Säkert att det inte är läppstift....?

2012-11-16 @ 11:06:33
Postat av: alice

Såååå vacker!<3

2012-11-16 @ 13:05:09
Postat av: Johanna

Video inlägg är ju alltid lite roligt! Kör på ;)

2012-11-16 @ 14:47:45
URL: http://lifeofjohannafrida.blogg.se
Postat av: Sari

Jättefina du! You go kör ett videoinlägg det är uppskattat :)

2012-11-16 @ 16:18:27
URL: http://rodeogirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0