Sorbet

På kvällskvisten har lite ont i halsen smugit sig på mig, jag känner mig utmattad både fysiskt och psykiskt och det är verkligen inte kul .. Fast halsont å andra sidan är en jättebra ursäkt att äta glass! Mina favoriter är smakerna hallon och mango från SIA, särskilt när dom äts tillsammans. Fräscht, syrligt och sött i en enda härlig combo!

Nå ja, håll tummarna för att jag inte blir sjukt. Särskilt inte inför nästa vecka - hur skulle jag ha tid med det?! 

Nu ska jag krypa upp i soffan och kolla på en film och skissa lite för nästa veckas målsättning tillsammans med snacks och så småningom en kopp té. Bl. a. står ganska mycket träning på schemat, det ska bli häftigt att se om jag klarar det eller om det är huvudet eller kroppen som säger ifrån först!

P.S, Hmm .. Det känns som bloggen förvandlats till en mat-blogg idag, men det är ju trots allt söndag - finns det någon som gör något annat än att äta på söndagar?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmmmmmango8D

2012-11-19 @ 00:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0