Svart + sharp

Phew ..!
Nu har jag precis varit och gjort ett av alla nationella prov jag missade förra året, engelska skrivförståelse, och det gick som en dans! Jag hade laddat upp med allt möjligt gott och stålsatt mig för en tre timmars-sittning och sen gick det på en halvtimme. Underbart!
Jag fick också reda på att mina engelskalärare bedömt att låta mina restuppgifter försvinna, det känns riktigt bra och vad som känns ännu bättre är att de ansåg att jag är bra nog för att se ska fatta det beslutet.

Nu sitter jag och smuttar på en Vitamin Well Stevia Sharp och småpratar med Stina medan jag väntar på att min klass ska komma tillbaka från Länsmuseet, det är riktigt ruggigt väder ute idag så jag ryser bara av att tänka på det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså har sagt det förut och säger det igen JAG ÄLSKAR DINA HELSVARTA OUTFITS

2012-11-22 @ 14:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0