Take away sushi

Herregud, som jag älskar sushi ..
Idag har varit en riktigt bra dag, jag har fått mycket gjort, svarat på några intervjuer, nött in lite matte och invigt min vanilla syrup(den smakade ljuvligt i morgonkaffet!)! Men varför blir det alltid så att när jag gör som mest hamnar bloggen i skymundan ..? Förlåt för det allihop! Det lär bli mycket roligare när jag kan dra skynket av det nya projektet jag jobbar med så ni kan följa mig lite mer, det lär bli riktigt häftigt.

Nu ska jag sätta mig och få undan lite mindre roliga saker ang. jobbet, dessutom har jag börjat kika lite smått på en tom lokal mitt i centrum för att eventuellt starta upp Gypsy Groupies första fysiska butik, läget är perfekt och jag älskar utrymmet .. Men det är bara dagdrömmar, jag skulle aldrig ha tid just nu! Någon gång dock.

Sushi, gudarnas mat!



Kommentarer
Postat av: Frida

Ja det skulle verkligen vara kul med en gypsy groupie affär!

2012-11-14 @ 20:35:46
URL: http://myfunnyparadise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0