Twihards

Elin och jag är ett sådant udda bio-par! Hon är kläng-typen som måste sitta nära och hålla i varandra medan jag är typen som pratar ALLDELES för mycket. Det är en så himla rolig mix! 
Ikväll är jag verkligen tonåring fullt ut, det är inte ofta jag tar ledigt från hela livet som 17-årig entreprenör, bloggare och företagschef, men inatt äter jag popcorn från golvet, kissar i pissoarerna och skriker dåliga skämt åt bioduken! Okej, jag kanske överdriver lite, och bloggen tar jag ju inte ledigt ifrån, men ni förstår ju vad jag menar .. 
 
Nu är första filmen klar i alla fall och hela publiken brast ut i en såndär typisk Svensk-applåd som varar i kanske tre sekunder innan den dör ut. Påminner mig om en gång jag försökte dra igång en applåd och ingen hängde på .. Ha ha!
 
P.S, Gud vad jag älskar er för att ni också gillar Jacobs långa hår, jag har världens bästa läsare!!
 

Kommentarer
Postat av: Ida H

Hahhahaha alltså dör, så jävla go e du...

2012-11-14 @ 09:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0