Valvaka på SVT

Trots att inte valet är förrän inatt har jag kikat lite på valvakan nu imorse. Jag måste erkänna att jag inte riktigt förstår USAs... tja, allt egentligen. Kan någon förklara deras politiksystem? Jag förstår partierna och deras ståndpunkter men att allt ska vara så svart på vitt känns bara sjukt. Och att det fortfarande finns partier och ledare här i världen som vill förbjuda abort och en kvinnas rätt till sin egen kropp finner jag inte ens ord för. Är det här 2012 eller 212 igen...? Att folk som har så smarta åsikter inom mycket av entreprenörskap kan vara då dumma inom så mycket annat!!
(Förresten, jag tog ett ganska basictest igårkväll för att se vilken sida jag "var", jag var rädd att jag var republikan där ett tag men jag är 70% Obama, phew!)

Idag har jag ett möte inbokat och efter det kilar jag iväg direkt till min yogaklass. Undra om det blir lika galet jobbigt som sist. Nu ska jag slänga i mig lite frukost innan jag kilar iväg till skolan en sväng!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha men vad vet du om politik liksom du är bloggare

2012-11-06 @ 11:27:53
Postat av: Anonym

Haha men vad vet du om politik liksom du är bloggare

2012-11-06 @ 11:27:53
Postat av: Anonym

Haha men vad vet du om politik liksom du är bloggare

2012-11-06 @ 11:27:54
Postat av: Izabella

Fan vad bra du är som börjat yoga!

2012-11-06 @ 13:12:44
URL: http://www.bellasgarderob.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0