Vilken ska jag ta?!

Ett riktigt m-lands problem .. Ja, mode-lands alltså! Den stora frågan just nu är - VILKEN stor, svart, stel väska ska jag välja?! Jag har ju hur många svarta väskor som helst egentligen men alla är i princip formlösa och jag är sugen på en lite "finare" modell nu. Den till höger har jag varit sugen på sen den var Den Ultimata Bloggväskan för kanske ett år sedan, men det känns så fruktansvärt tråkigt att ha något som alla andra har! Samtidigt gillar jag att den är så ren i designen, det känns som något jag skulle kunna ha till allt .. SAMTIDIGT känns den vänstra mer jag, men jag tycker den är för liten. Vad tycker ni? Team höger/team vänster?

Båda kommer från Romwe och kostar ca 399 kr/st, här och här.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Team höger, helt klart! :)

Svar: Det tänker jag med! Men sen .. ÅH, beslutsångesten!!
Elin Henriksson

2012-11-27 @ 15:34:11
URL: http://cutething.blogg.se
Postat av: MADDISENJ

gud vad snygga. men tycker nog höger

2012-11-27 @ 21:35:43
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Sofia

Men alla har ju den till höger! Den vänstra är mer unik! Båda är fina i alla fall!;)

2012-11-29 @ 23:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0