Äntligen hemma

Lite senare än förväntat... Nu ska jag i alla fall sätta mig med lite varmt vitlöksbröd och min första kopp té på en vecka(och jag påstår att jag har varit i England?! Pffft) och slå mig ner i soffan och titta på riktig, svensk skräp-tv utan att behöva slåss med någon om dosan! Imorgon är det tillbaks till jobbet igen så jag borde nog egentligen gå och lägga mig, men efter att ha varit ute och rest känns det alltid som att själen landar långt efter att kroppen gjort det så jag blir nog uppe ett tag till. Och gud så underbart med höstlov, jag har så många mysiga planer att se fram emot! Nu ska jag bara mysa upp mig med en varm kopp i händerna och gosstrumpor på fötterna, uppackningen får vänta tills imorgon. Hoppas ni har en fin tisdagskväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Alice

Välkommen hem!!!^^<33

2012-10-30 @ 23:55:15
Postat av: Alice

Välkommen hem!!!^^<33

2012-10-30 @ 23:55:32
Postat av: Alice

Välkommen hem!!!^^<33

2012-10-30 @ 23:55:40
Postat av: Emmy

Lyxigt med färdigbagetter verkligen..

2012-10-31 @ 01:11:37
Postat av: Nellie Asp

Hej fining, länge sen jag såg dig i trakterna! Hur mår du?
Jag har precis skrivit en låt och skulle verkligen uppskatta lite kritik från olika håll. Så om du känner för det så vore jag ytterst tacksam om du ville ägna 4 minuter åt att lyssna, tycka till och gärna kommentera.
Kram
http://www.youtube.com/watch?v=4naKZqQ2G50&feature=player_embedded

2012-10-31 @ 06:07:43
URL: http://iwannahaveahorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0