Det är en SÅNDÄR dag idag

Hejsan på er igen,

Nu har jag jobbat nonstop sen 9 imorse med paus bara för lunch, och det KRYPER i kroppen på mig! För vissa låter det kanske mysigt att hasa runt i pojkvännens t-shirt och dricka té och sitta med datorn uppslagen hela dagen, men efter ett tag blir det så otroligt LÅNGTRÅKIGT. 
Mitt liv består verkligen av kontraster - ena dagen är det lunchmöten, buisness och 110km/h med Superwoman dräkten på, nästa byter jag inte ens från mjukisbyxor och sitter hemma i soffan och tittar på gamla VÄNNER-repriser och äter potatisbullar och rårörda lingon hela dagen! Jag måste erkänna att det skulle vara skönt att ha en gyllene medelväg ibland med...

Nåja. Jag har i alla fall kommit igång en bra bit på projektet jag nämnde igår, om allt går som planerat kan ni snart hålla utkik här på bloggen efter praktikplatser och samarbeten! En stor del av tanken är att lyfta unga entreprenörer eller ungdomar som helt enkelt är sugna på att starta eget, tillsammans med välkända och stora namn(=win win). Nej, nu ska jag inte springa händelserna i förväg, men ni får hålla tummarna med mig!

En tröja som den man älskar burit är alltid världens bästa tröja, och vad som är ännu bättre är att eftersom ni är tillsammans slipper du stalkerstämplen när du sover i den bara för att få känna hans doft!

 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Kan du inte ha frågestund snart?(:

2012-10-16 @ 19:12:57
Postat av: Gisela

Tycker som det låte som en rätt mysig dag ändå ^~

2012-10-16 @ 23:01:52
Postat av: Gisela

Tycker som det låte som en rätt mysig dag ändå ^~

2012-10-16 @ 23:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0