Det blir bättre!

Nu har jag precis kommit tillbaks från lunch, sitter med tusen planer och det svåraste är att välja EN att fokusera på! Eftersom internet låg nere igår har jag varit tvungen att ta itu med sånt som borde gjorts då idag, och när jag väl börjat skjuta på saker är det så himla svårt att sluta... Men men, så länge man har en PLAN för att komma dit man vill, så KOMMER det bli gjort! 
Sen är jag den som har svårt för att berätta saker innan jag är 100% säker, jag är rätt vidskeplig på det sättet - eller ja, vidskeplig är nog inte rätt ord, jag är snarare rädd att om jag misslyckas blir det ett så offentligt misslyckande, och tyvärr vet jag ju att även om det bara är en pyttepytteliten del så finns det alltid de som läser min blogg BARA för att hata varje ord jag säger och bara ber om att jag ska göra misstag. 

Ja ja, sånt tråkigt kommer man aldrig ifrån! Men jag kan i alla fall tala om för er att det kommer bli en stor förändring och det känns superbra!
Värsta som finns: Sitta i ett rum med glasväggar och försöka posea framför webcam medan folk går förbi utanför och stirrar på en!

Kommentarer
Postat av: Alice

SNYGG!!<3

2012-10-02 @ 17:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0