Efter en lång jakt...

...Hittade jag äntligen en påse skruvar och lite överbliven dipp!
Det har varit en såndär kväll när jag förvandlas till ett människoätande Elin-monster(okej då, chokladchipssmörpopcornläskochmackorätande monster!) och VAD MAN ÄN ÄTER så blir man inte NÖJD! Jag har moffat i mig mackor och juice och improviserat potatis mos med för mycket smör och ja Gud-vet-vad! Nu är jag i alla fall nöjd (för tillfället...), datorn är nedstängd och jag myser framför Partaj på Kanal 5.
När jag var ute och gick med mamma tidigare ikväll var det en tanke som slog mig - jag vill göra något för unga tjejer! Någon gång, det är mitt mål, och jag har så mycket idéer men det krävs både energi och driv för att komma igång och just nu behövs jag på annat håll. Det är frustrerande, men någon gång, då ni...
Nu ska jag fortsätta med min myskväll, vi får höras imorgon, ha en trevlig kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0