Friday, I'm in love!

Buongiorno ragazze!

Nu sitter jag och tragglar med min italienska, himla tur att jag laddade upp med världens godaste frukost, för det behövs. Idag har jag en del jobb att få undan men annars ska jag försöka ta det lika lugnt som igår, att jag aldrig lär mig! Eventuellt blir det middag ikväll tillsammans med två av mina favoritpersoner på Strand Hotell i Borgholm, jag har hört att de har en live-pianist så det ska bli underbart!

Nej, nu ska jag fortsätta med italienskan, jag smygjobbar lite vid sidan om(scchhhh) och lyssnar på Frank Sinatra. Visste ni att jag älskar Frank? Jag fick ett jubileums-album med honom av Erik i födelsedagspresent sist, fullt med en massa liveinspelningar! Just det, plugg och jobb var det ja...

Fira-att-det-är-Fredag-Frukost!

Kommentarer
Postat av: alice

Göstas så god avokadon ser ut:D<3

2012-10-12 @ 10:03:22
Postat av: Malle

Skulle aldrig tagit dig för en Sinatra-gal! :D Sjukt coolt!!! Där växte du!!

2012-10-12 @ 10:41:15
Postat av: Evelina

Ser inte fel ut!

2012-10-12 @ 11:58:49
URL: http://evelinasvantesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0